کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

و بالاخره تولد یکسالگی

1390/10/21 23:51
نویسنده : کیاراد
2,086 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

 تولد تولد تولدم مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

بالاخره من هم یکساله شدم به نظر خودم که کار خیلی مهمی انجام دادم .شما چی فکر می کنید؟هزاران تشکر از کسانی که تولد من رو تبریک گفتند(مادر بزرگ ها، پدربزرگ،هانی ،نازیلا ،ایوب ،رضا،زری ،حامد ،خاله ها ،عمه ها،آیساجون وساناز خانم،فاطی جان)مرسی دوستتون دارم.برگزاری رسمی تولد من تا چند روز آینده از رسانه های رسمی کشور اعلام خواهد شد.

             این هم هدیه تولد یکسالگی من از طرف مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هانی
22 دی 90 0:42
خاله جونم تولدت مبارک بی صبرانه منتظرشرکت در جشن تولدت هستم
متین مامی ایلیا
22 دی 90 1:25
تولدت مبارک کیاراد تپلیه خوشکل
مامان یاس
22 دی 90 21:19
سلام خیلی خوشحالم که به نی نی شما سرزدم ودیدمش خداحفظش کنه حتما به وبلاگ من سربزنین مطالب مهمی گذاشتم