کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

کیاراد تپلی

کشف یک اثر تاریخی

1392/8/3 0:12
نویسنده : کیاراد
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام بازم سلام

من یک روز که واسه گردش و تفریح بیرون رفته بودم ناگهان یک سنگ توجه منو به خودش جلب کرد اولش خواستم جابجاش کنم چون جلوی راه منو بسته بود ،هر چی که فشار دادم تکون نخورد .بیشتر که دقت کردم متوجه شدم از سنگهایی که تا بحال دیده بودم یه کوچولو بزرگتره !!!!و چنین شد که بنده یک اثر تاریخی مهم را کشف کردم.محل قرار گرفتن این سنگ چند تنی بزودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

خاله فرنگ
18 آبان 92 23:02
سلام خاله جون تولد مامان وبابات رو بهت تبریک میگم ایشاالله جشن100سالگیشون.
عزیز
25 آبان 92 11:40
لطف کنید کلاس اضافه نذارید کیاراد کشف ... و... نکرد در مراسم عقداقوام عزیزم هر کی هستی از یه چیزی میسوزی ولی اینجا جاش نیست
زری جون
15 آذر 92 22:44
قربونت برم عزیزم انشاالله وقتی بزرگ شدی چیزایه بیشتری کشف کنی موفق باشی
باران(زری جون)
17 دی 92 17:01
تولدت پیشاپیش مبارک