کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

واکسن یکسالگی

1390/11/2 23:21
نویسنده : کیاراد
4,813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید خوشید سلامتید.خدا رو شکر

بالاخره واکسن یکسالگی نصیب من هم شد.من در تاریخ ٢٦ دیماه با ٥ روز تاخیر واکسن زدم ،البته شب قبلش مامانم تمام اطلاعاتی که مربوط به واکسن بود رو سرچ کرد و با آگاهی از چگونگی نحوه واکسن زدن وارد بهداشت شدیم اما باز هم طاقت نیاورد و با خانومی که اونجا بود یکبار دیگه همه چیز رو چک کرد.من به محض ورود فهمیدم جای خوبی نیست آخه بیشتر بچه ها داشتن گریه می کردن.واسه همین هی در رو برای بیرون رفتن نشون می دادم...زهی خیال باطل....خلاصه اینکه قد و وزنم رو اندازه گرفتن و من از بچه های دیگه یه کوچولو تپل تر بودم اما اون خانوم به مامان من گفت خوب وزن نگرفته ولی به بقیه که ٣ کیلو لاغر تر از من بودن می گفت همه چیز عالیه!!!!!!!!    (ای بابا اونجا هم از من انتقاد کردن من دیگه عادت کردم.)وقتی می خواستم واکسن بزنم طبق معمول مامان من گم شد و بابایی منو محکم گرفت ومن از درد شدید خیلی جیغ کشیدم و تا وقتی از اونجا بیرون نرفتیم آروم نشدم.  

واکسن یکسالگی (سرخک،سرخچه ، اوریون )در بازو تزریق می شود و قبل و بعد از واکسن زدن نیازی به استفاده از استامینوفن نیست و در تعداد کمی از اطفال بعد از یک هفته علائمی شبیه سرماخوردگی بروز می کند.

                                          اول صب که بیدار شدم درسهام رو مرور کردم    

 

  قبل از زدن واکسن

                بعد از زدن واکسن (اکتیو تر از قبل شدم)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)