کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

ٍٍٍِِِِِِِشمارش معکوس

1390/10/18 10:24
نویسنده : کیاراد
758 بازدید
اشتراک گذاری

َسلام  فقط سه روز تا تولد باقی مونده

شمارش معکوس برای برگزاری تولد یکسالگی اینجانب شروع شد.جهت اطلاع همه نی نی های عزیز و دوست داشتنی.تقریبا از 5 ماه پیش بود که مامانی به فکر چگونگی برگزاری تولد افتاد و از اون روز تا حالا حدود صدوبیست برگه A4 رو در مورد کارهایی که باید انجام بده سیاه کرده اما عملا کار خاصی انجام نداده، فقط چند تا ریسه تولد درست کرده .اما با همه این چیزها اصلا نگران کارها ی تولد نیستند بیشتر نگران حرکات غیر منتظره من در شب تولد هستند که نکنه من با شیطنت هام همه چیز رو به هم بریزم ،واسه همین هرکس به مامانی میگه اگه کمک می خوای بیام؟مامانی میگه شما فقط مراقب کیاراد باشید،تا این لحظه از 17 نفر برای نگهداری من قول گرفتهشیطانشیطانگریه

             به این قیافه مظلوم میاد که شیطنت کنه؟

                    آخ جون توللللللللللللللللللللللللللللللللد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نازبالام عرشیا
18 دی 90 18:15
سلام پیشاپش تولدت مبارک عزیرم خیلی وقت بود وبلاگتو ندیده بودم خیلی لاغر شدی نکنه تو هم مثه عرشیای من دندون اذیتت میکنه
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 90 18:55
پیشاپیش تبریک
عمه زینب
19 دی 90 15:46
قربوووووونت معلومه خیلی شیطون شدی. با دیدن عکسات چنان عکس العملی نشون دادم تو سایت دانشگاه که همه نیگام کردن. عمه ضایع شد کاش میشد منم اونجا می بودم{چ فعلی}
عمه زهره جون
21 دی 90 10:46
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس واسه تولد تو باید دنیا رو اورد ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد اینا یه یادگاری توی خاطره هاته ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد تولدت عزیزم پراز ستاره بارون پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون الهی که همیشه واسه تبریک امروز بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون فرشته تولدت مبارک.بوووووس
عمه زهرا
21 دی 90 10:57
روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم... گلکم تولدت مبارک... ایشالاه جشن تولد 100سالگی نتیجه هاتو بهت تبریک بگم.... دوست دارم..مااااااچ
...؟
25 دی 90 19:50
ماشاا... ا... اکبر چه زود یه ساله شدی پسرم!‏ تولدت مبارک .تولد روژه کییه؟