کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

اولین یلدای کیاراد

1390/10/7 13:34
نویسنده : کیاراد
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیدوارم خوب و خوش باشید

من برای اولین بار با مفهوم یلدا آشنا شدم ،و فهمیدم یلدا یعنی جمع شدن همه خاله ها و دایی ها خونه آقا جون،خوردن کلی آجیل و خوراکی ،خوردن یک میوه گنده به اسم هندونه ،تن آقای حافظ رو تو اون دنیا واسه خاطر فال ها و نیتهای عجیب و غریب لرزوندن و مهمتر از همه اینکه همه خانواده باهات کلی بازی کنند و اونقد سرگرمت کنند که از مامان و بابات غافل شی و اونها از خوشحالی اینکه باهاشون کار نداری هی ذوق کنند و یه نفس راحت بکشند.میگن طولانی ترین شب سال هم هست.ومن تازه فهمیدم چرا توی این ١١ ماه ،شبا که من تا ساعت ٤ صبح دلم می خواست بازی کنم مامانی  می گفت هر شبمون شده یلدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عصبانیاما این یلدا به من که خیلی خوش گذشت پس چطور والدینم از اینهمه یلدایی که من واسشون درست می کردم یه خورده ناراحت بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

       واووووو عجب هندونه ای چشام گرد شد

    فروش انواع هندونه با اقساط ١٠ ماهه و بیست ماهه

                  خیلی سنگیییییییییینه 

        بیا فالت بگیرم(لطفا با لهجه کولی ها بخوانید)

              خوشمزه بود جای همه خالی

  از دایی بهروز هم ممنونم که یک سوم هندونه را به من داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

جغله کوچولو
6 دی 90 1:16
سلام . وبلاگ خیلی خوبی دارین تبریک میگم. باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما اسم من هم باشه. خوشحال میشم به وبلاگ من تشریف بیارین. سلامت موفق و پاینده باشید www.jegheleh.niniweblog.com
مامان آرینا
6 دی 90 12:18
سلام مهربونم .آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کرده. خوشحال می شم به کد 191 به آرینا و کد189 به وبلاگ بیا تو ببین چه خبره رای بدهید. http://arinapezhman.niniweblog.com http:/yesmusa.niniweblog.com
khale hani
7 دی 90 22:39
vaaaaaaaaaaaaaaay cheghadr aziz shodi khale!ghorbunet beram!kash manam tulani tarin shabo dar kenare to budam!hala hendune kiluyi chand midi!?