کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

آغاز 12ماهگی

1390/10/3 11:03
نویسنده : کیاراد
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

متاسفانه آغاز ١٢ ماهگی من با مریضی همراه بود .من که توی این ١١ ماه طعم همه چیز را چشیده بودم بالاخره واسه اولین بار طعم سرما را هم امتحان کردم .خیلی خیلی بد بود ،باعث شد من از ساعت ٧ صبح تا ٧ شب فقط جیغ بکشم.کسی نمیدونست من چم شده حتی دکترم که از صدای من عاصی شده بود گفت ازش سونو بگیرید که سونو هم چیزی رو نشون نداد و من با کلی دارو به خونه برگشتم اما حتی یک سی سی دارو هم نتونستم بخورم ،همینکه بهم میدادن حالم بد می شد .روز خیلی سختی بود اما شبش یک کم آرومتر شدم.و تازه فهمیدم توی این دنیا چیزهای بد هم وجود داره .....

         قبل از مریضی تپل و خوشتیپ

      بعد از اونهمه جیغ کشیدن نیم ساعت خوابیدم

                    ببینید چقد لاغر شدم

             در حال جیغ جیغ کردن         

      روزهای خوش قبل از سرما خوردگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale hani
5 دی 90 20:29
ey jan nabinam injuri sarma khorde bashi!ghorbunet beram khoshtiiiiiiiiiip
جغله کوچولو
6 دی 90 2:01
سلام . وبلاگ خیلی خوبی دارین تبریک میگم. باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما اسم من هم باشه. خوشحال میشم به وبلاگ من تشریف بیارین. سلامت موفق و پاینده باشید www.jegheleh.niniweblog.com