کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

کیاراد تپلی

پایان 5 ماهگی

1390/3/28 17:35
نویسنده : کیاراد
1,625 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام به همه مامان و  باباهای عزیز

 

دیروز ۵ماهگی من تموم شد و بالاخره وارد شش ماهگی شدم .من الان میتونم گردنم رو خوب نگه دارم به همه لبخند می زنم واسه خودم آواز می خونم خیلی دلم می خواد به اطرافم نگاه کنم اصلا دوست ندارم بخوابم می خوام بشینم ونشسته تلویزیون ببینم دوست دارم هرچی به دستم میاد بخورمش وخیلی کارای دیگه که اگه بگمشون ممکنه ریا بشه واسه همین ترجیح میدم غیر از مامانی و باباجونم کسی خبر نداشته باشه.

                              اخرین روز ۵ ماهگی

     اگه مامان جون اجازه داد من کتابم رو تا آخر بخونم!!!!!

                یکی واسه منم یک چایی بیاره لطفا

             داشتیم در مورد ازدواج من صحبت می کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای فرزان و مینو
7 تیر 90 14:28
سلام! شاه منصورم! عکس ها قشنگند خصوصا اون چهار مرد و عکس اخرین روز 5 ماهگی! زنده باشی کیاراد!