کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

کیاراد تپلی

جملات به باد ماندنی من

1391/9/4 9:54
نویسنده : کیاراد
973 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای خودم

بنده در حال حاضر در وضعیتی به سر میبرم که لحظه لحظه زندگیم همراه با خاطرات شیرین و به یاد ماندنی هستش و در حال حاضر کار به جایی رسیده که توی مجالس نیاز نیست کسی رو واسه سرگرم کردن مهمانان عزیز بیارن چون این مسئولیت خطیر به من واگذار میشه .مثلا دیشب خونه خاله جونم و قبلش خونه عزیز جون کلی فامیل رو خندوندم و با حرفام سرگرمشون کردم..........به همین دلیل و پاره ای دلایل دیگر از امروز تصمیم گرفتم تعدادی از حرفایی رو که به زبان میارم ،تحت عنوان" جملات به یادماندنی "توی وبلاگم بنویسم تا همیشه باقی بماند.یه نمونش اینکه دیروز توی ماشین یه آرزو کردم در حد جوونای بیست ساله و گفتم دوست دارم ماشین خفن(به ماشین های شاسی بلند میگم)بخرم سوارش بشم تند رانندگی بکنم و پلیس هم بیاد جریمم کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شهراد
4 آذر 91 20:51
با سلام. پسر نازی دارید، امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه. از هم معنا بودن اسمای بچه هامون خوشم اومده، دوست دارم تو لینک دوستاتون باشم و باشید. منتظر جوابم


سلام سپاسگذارم و بسیار خوشحال میشم عزیزم
عمه زهرا
18 آذر 91 9:42
قربونت برم من.بخدا عمرمی.ایشالا که یه ماشین بخری منم سوار کنی پلیس دوتامونو جریمه کنه