کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

کیاراد تپلی

لحظات بدون پوشک

1391/9/4 8:34
نویسنده : کیاراد
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

من در حال حاضر می خوام با افتخار به اطلاع عموم برسانم که پوشک حدود نود در صد از زندگی بنده حذف گردید.البته اصل ماجرا به حدود شش ماهگی من برمی گرده که از همون موقع شبها موقع خواب  نیازی به استفاده از پوشک نداشتم،و در حال حاضر که ٢٢ ماهه هستم توانایی خوبی واسه کنترل دارم و اون ده درصد باقیمانده هم به تنبلی مامانم برمی گرده که حالشو نداره وقتی جایی میره بخواد هی حواسش به من باشه واسه همین منو پوشک میکنه .یه مسئله مهم دیگه ای که من متوجهش شدم اینه که فقط در موقعی که بنده نیاز به دسشویی دارم بدون چون و چرا به حرف من توجه میشه ،به همین دلیل گاهی اوقات شیطنت می کنم و راستشو نمی گم و بعد از اینکه مامانم بهم می گه کارتو انجام بده من هم بهش میگم الکی گفتمممممممممممممممم مامان جون..... 

        این هم یه فیگور مردونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمدپارسا
4 آذر 91 8:18
افرین پسر باهوش ناز نازی