کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

آغاز 11 ماهگی

1390/8/24 1:08
نویسنده : کیاراد
730 بازدید
اشتراک گذاری

ده ماهگیم رو هم پشت سر گذاشتم فقط ٢ماه تا جشن تولد یکسالگیم باقی مونده .الان به راحتی میتونید با من صحبت کنید چون همه کارهای روزمره را متوجه میشم اما خیلی کم پیش میاد که شما کاری از من بخواهید و من هم انجامش بدم!وقتی بهم میگید به وسایل دست نزنم گریه میکنم چون اصلا توقع ندارم کلمه نه رو بشنوم .از ماشین سواری در صورتی که خودم پشت رل باشم وفرمون رو بچرخونم و راهنما بزنم خوشم میاد .

   آخرین روز ١٠ ماهگی در کنار آقایان سپهر و فرزان

                       آغاز ١١ ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا
24 آبان 90 2:06
نازد به خودش خدا که حيدر دارد / درياي فضائلي مطهر دارد همتاي علي نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد عيد غدير خم مبارک باد
خاله هانی
26 آبان 90 23:29
دلم واست خیلی تنگ شده!!!
مامان عر شیا
29 آبان 90 16:49
عزیزم یازده ماهگیت مبارک انشاءالله صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی