کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

کیاراد نظیف و تمیز

1390/8/4 10:00
نویسنده : کیاراد
817 بازدید
اشتراک گذاری

با سلامی دوباره

من وقتی خیلی نی نی بودم از حمام کردن خوشم می امد .البته چون هیچی نمی گفتم بزرگترا اینطوری فکر میکردن!!!!!!!!!ا  اماحالا وقتی می خوان سرمو بشورن نق نق میکنم ،واسه همین مامانی مجبور هستش واسم توی وان کلی اسباب بازی بذاره تا من سرگرم باشم.اما هرکار هم بکنن من از شستن سر،خوشم نمیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد.

                 موهای آشفته

        کشف برس مو توسط کیاراد

     موهای من بعد از کشف برس مو

   این هم عکس بعد از استحمام اینجانب

        این هم از فیگور آخر این پست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نيكان و روهان
4 آبان 90 10:49
اي شيطون و بلا از الان شروع كردي به شيطوني و كنجكاوي
hani
5 آبان 90 9:43
to mahi mah,kheyli khordani shodi