کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

پایان 9 ماهگی

1390/7/24 18:34
نویسنده : کیاراد
738 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز ده ماهگی من مبارک

اتفاقات زیادی توی این مدت افتاده ومن روز به روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم و یک کارهایی میکنم که بزرگترها بهش میگن شیطنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دایره لغات من شامل بابا،ماما،کیه،دت،بپ،تت،دد،کاکا،بوممم ،اییی ،میشه وهرروز با لب و دهانم صدای جدیدی در میارم که خودم بیشتر از همه از این کارم لذت میبرم.در پایان نه ماهگی یعنی ٢١ مهر هم رفتم واسه چکاب ،بهداشت محلمون ،که توی یک ماه گذشته وزنم ٣٠٠ گرم و قدم ٣ سانتی متر اضافه شده بود.

                        اخرین روز نه ماهگی

              در حال شیطنتتتتتتتتتت

   

              در حال تلفظ صحیح کلمه اییییییییییییی

                                       آغاز ده ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
24 مهر 90 18:51
ای جونم...ده ماهگیت مبارک گلم.... چه ناز شده عکسات....بووووس
عمه زهرا
30 مهر 90 17:29
قربونت برم فرشته .خیلییییییییی بزرگ شدی دلم برات تنگیده 12روز دیگه میبینمت.بوووووووووووس