کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

316روزگی کیاراد

1390/9/11 12:42
نویسنده : کیاراد
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام

یک سلام مخصوص به همه کسانی که از من دورند ودلشون هم واسه من یه ذره شده.

خاله هانی جون،عمه های عزیز م زهرا ،زینب ،زهره ، سینا پسرخاله خوشتیپم، آرین جون ،غزل عزیزم ،سعادجون و علیرضا جون دل من هم برای شما تنگ شده.این عکسای ٣١٦ روزگی من هستند ،البته تغییر زیادی نکردم فقط اینکه وقتی غذا می خورم میگم به به ،از روی کتاب اعداد دو و سه رو میخونم ،وقتی بهم میگن کنترل رو بیار یا در رو ببند یا گربه ات رو بیار من هم واسشون میارم.بقیه چیزها را هم متوجه میشم اما انجام نمیدم!!!!!خوشمزهخجالت

 

 بابایی اجازه هست گل بچینم؟ نه

من چشمامو بستم وگلهارو چیدم  گفتم شاید اینطوری کسی متوجه نشه!!!!!!

 اما مزشون به خوبی قیافشون نبود

 ای خدا چرا اینا اجازه نمیدن من هرکاری دلم می خواد انجام بدم!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
11 آذر 90 16:54
خدا حفظش کنه خیلی نازو ملوسه. اسفند و صدقه یادتون نره.