کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

کیاراد تپلی

بازیهای فکری کیاراد

1390/9/4 0:20
نویسنده : کیاراد
915 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این ماجرا که می خوام واستون بنویسم مربوط به ٥ ماهگیم هستش.والدین عزیز من طبق مطالعات و تحقیقاتی که از جاهای مختلف کسب کرده بودن تصمیم گرفتن برای من اسباب بازیهایی بخرند که به شکوفایی ذهن من کمک کنه.برای همین کل شهر رو جستجو کردن و تا سن ٣ سالگی هر بازی فکری که توی بازار بود خریدند.دستشون درد نکنه اما من چطور الان روبیک درست کنم !!!!!!

   با وجود اینهمه بازی فکری اما از جلد دوربین خوشم میادش

      جنگا،شطرنج،پنتابال،تخته

     مکعب هوش کوچک و بزرگ

    کارت آموزشی و جورچین آهنربایی

    تخته و چکش

    پازل ستاره ای و بلوکی

  نقشه ایران ،حلقه چوبی و پلاستیکی

  حیوانات جنگل و روبیک ها

  انواع سی دی و بیش از ٥٠ عنوان کتاب

 عروسکهای انگشتی ،توپهای رنگی، ارگ

 انواع لوازم تحریر و ساعت آموزشی

 جورچین آهنربایی الفبا و هاپوی گریان و خندان

  اعداد فارسی و انگلیسی

  حروف الفبای فارسی و انگلیسی

  این هم از وسایل کمک آموزشی من .لطفا اگه چیزی از قلم افتاده بگید تا واسم بخرند .با تشکر       کیاراد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)