کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

کیاراد تپلی

چرا من کیاراد هستم

1390/3/1 17:17
نویسنده : کیاراد
1,319 بازدید
اشتراک گذاری
من الان دقیقا ۴ ماه و ۱۱ روز سن دارم .چون فقط حافظه کوتاه مدتم کار می کنه هر وقت هر چی یادم بیاد مینویسم با ربط باشه یا بی ربط به اونش کاری ندارم.شما به بزرگی خودتون منو ببخشید.

سر اسم گذاشتن من مامانم از همون روز اول به فکر بود وهر روز به بابام یک اسم پیشنهاد میداد بابام از هیچکدوم خوشش نمی امد ومرتب ایراد می گرفت تا اینکه گفت من از اسم کیارش خوشم میاد اما مامانم چون چند نفری رو می شناخت که اسم بچه هاشون کیارش بود قبول نکرد آخه دنبال اسمی بود که تو فامیل و شهر و استانمون تکراری نباشه خلاصه شق القمرکرد و کیاراد رو پیدا کرد اول از همه با استقبال بابام روبرو شد چون خیلی بر وزن اسم خودش که کیومرث بود میومد در واقع از همون اول هم هدفش همین بود که بر وزن اسم خودش باشه واسه همین از همه اسمها ایراد می گرفت . .تنها مشکل اینه که هرکس میپرسه باید چند باری تکرار کنی تا متوجه بشه که من کیاراد هستم!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

reza
28 خرداد 90 19:20
کیاراد جون اسمت عالی بود
‏(‏reza khan (pos khale)‎
28 خرداد 90 23:54
کاش والدین من هم روی اسمم حساس بودن
mammad
23 مرداد 90 11:31
خدایی اینو راست گفتی اسمتو باید چند یار تکرار کنن تا آدم بفهمه منم اولین بار که از بابات شنیدم هی اون می گفت کیاراد ولی من میشنیدم کیما ران و فکر می کردم اسم یه ساینه اخه داشتیم بحث اینترنتی می کردیم ولی بالاخره گوشام جواب داد: D ولی خودمونیم اسمت خیلی مردونه است من عاشق اسمای ایرانی اصیل هستم و از اسمای عربی که ایرانو گرفته خوشم نمیاد عجب نامه ای نوشتم ها!!!! خودم خسته شدم در هر صورت دمت گرم الهی پیر بشی