کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

شیرین کاریهای کیاراد

1390/6/21 9:36
نویسنده : کیاراد
711 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی هست که بیشتر چیزهایی که به من گفته می شه می فهمم وهروقت حالشو داشته باشم انجام می دم اما از زمانی که به این توانایی دست یافتم ،دیگه روزگاری برام نمونده نی نی های عزیز.

چون از چپ وراست میان و میگن کیاراد دست بزن ،کیاراد منو بخندون،کیاراد دست بده ،کیاراد بزن قدش، کیاراد دالییییییی،کیارادبیا بریم گردش،کیاراد پاشو ،کیاراد بشین،خلاصه اینکه من شب که میشه تمام عضلاتم درد میکنه.البته یک چند باری هم حالشونو گرفتم چون وقتی خواستن جلوی چند نفر غریبه قمپزمو بدن من اصلا به حرفشون توجه نکردم وکار خودمو کردم.مثلا وقتی بهم میگن منو بخندون من از خودم صداهای عجیب وغریب در میارم که دیگه گلوم درد میگیره اونام اینقد ذوق میکنن که حد نداره.

این چند تا عکس هم منو در حال خندیدن و تعجب کردن از این کارهای بزرگترها نشون میده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آيلا
21 شهریور 90 11:45
چه پسملی عکساشم خیلی نازن
haniiiiiiiiiii
10 مهر 90 18:32
khale jun aksaye jadideto bezar dige
مامان لیا
23 مهر 90 9:02
سلام مامان کیاراد خوفی؟ میبیم که برا خودت استادی شدی تو وب نوشتن یه نصیحت از وب یه بک گراند بگیر اگه یه وقت یه بیمعرفت وبو حک کرد مطالب قبلیشو داشته باشی تا به سرنوشت لیایی من دچار نشی