کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

اولین مهمان کیاراد

1390/6/6 11:55
نویسنده : کیاراد
870 بازدید
اشتراک گذاری

بعععععله جونم واستون بگه که قبل از تولد من هیچ بچه ای حاضر نبوده بیاد خونمون چون اگر هم میومده باید فقط درو دیوار رو نگاه می کرده کسی نبوده که باهاش بازی کنه و به قول بزرگترا که به بابا و مامانم میگفتند خونتون خیلی بی روحه .

من بعد ازتولدم خیلی زود جای خودمو تو دل خانواده و اطرافیان باز کردم طوری که همه از اطراف واسه دیدن من میان .زری جون دختر خالم میادچند روز پیش من میمونه وحالا هم پسر عموم بعد از مهمونی خونه عمم با ما اومد تا شب کنار من بخوابه.

وبه این ترتیب من مهماندار شدم.

                         من و پسر عموم در حال بازی ساعت ١١ شب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مسیح
6 شهریور 90 12:56
سلام خوبین ؟ خوشین ؟ نی نی جونی خوبه ؟ چه توپول و بانمکه وبلاگ قشنگی دارین... به ما هم سر بزنین...با پست تولد یک سالگی پسرم آپم....