کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

اغاز 8 ماهگی

1390/5/22 17:38
نویسنده : کیاراد
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خوش امدید

من که نفهمیدم این ٧ ماه چطور گذشت به نظرم خیلی زود سپری شد اما مامانی میگه که به اندازه ٧٠ سال  واسش گذشته .من شیطون نیستم اما حتی واسه یک دقیقه هم نمی تونم تنها باشم باید حتما یکی(ترجیحا مامان یا بابا)کنارم باشن و سرگرمم کنن البته هر سرگرمی فقط واسه ٥ دقیقه برام جالبه و زود تکراری میشه.از خوابیدن هم خوشم نمیاد دلم می خواد تا صبح بیدار باشم اما اونا منو به زور ساعتای سه صبح خواب می کنند .خوابم هم خیلی سبکه .از بغل شدن خوشم میاد ودوست دارم همه چیز مال من باشه واسه گرفتنشون گریه می کنم(بقیه نی نی ها لطفا نخونند چون کار خوبی  نیست)Animated BabiesAnimated BabiesAnimated Babies

من بعضی حرفا رو بلدم هر وقت یادم بیاد بلند تکرار می کنم .یاد گرفتم بدون کمک بشینم اما باید مراقبم باشند.

                        اخرین روز ٧ ماهگی

           اینم جای مخصوص منه واسه مطالعه کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 0:06
ناز باشی که از الان مطالعه می کنی خوشگل
مامی کیانا
27 مرداد 90 17:17
ای پسمل ناقلا کیانا با دیدن عکس های شما کلی ذوق زده شده و از روی مانیتور کلی ماچت کردو با زبون خودش آقدا قدا کرد این مدل ناز کردنشه