کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

واکسن 6 ماهگی

1390/4/24 11:15
نویسنده : کیاراد
3,690 بازدید
اشتراک گذاری

واکسن ٦ماهگیم رو هم در ٢١ تیر زدم البته مامانی ده دفعه به خانمی که تو بهداشت بود زنگ زد وچند تا سوال بیخود پرسید مثلا اینکه گفت خانم شما سرنگ مخصوص نوزاد دارید یا خودم بیارم ...........تا اینکه اون خانومه دعواش کرد و گفت بعععععععععععععله تشریف بیارید.  وقتی رفتیم خانمه گفت شما چند بار تماس گرفتین!!!!!!!!!!!!خلاصه اینکه آبروی من رفت اما من بعد از زدن واکسن یک کمی گریه کردم و مثل یک مرد زود ساکت شدم .وزنم هم هشت کیلو وچهارصد گرم و قدم ٦٤ بود .واسه این واکسن زیاد تب نکردم اما ناراحت بودم و تاصبح خوب نخوابیدم.

                                   اخرین لحظات ٦ ماهگی قبل از واکسن

                                                    بعد از واکسن ٦ ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
12 مرداد 90 13:57
ای جونم چقده تو بانمکی کیاراد خان 6 ماهگیت مبارک و آفرین که مثل یه مرد در برابر درد واکسن مقاومت کردی
کیارش
17 مرداد 90 14:38
سلام نینی.6 ماهگیت مبارک.منم 28 ام قراره واکسن 6 ماهگیمو بزنم.میشه یه سوال بپرسم؟ سرنگ مخصوص نوزاد چطوریه؟آخه من 4 ماهگی که واکسن زدم سرنگشون خیلی بد بود و پوستم هم باعاش رفت توی پام.میشه بکید از کجا میشه خرید؟
مرکز بهداشت خودش داره