کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

کیاراد تپلی

اولین سفر کیاراد به شیراز

1390/4/23 16:01
نویسنده : کیاراد
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی های ناز                                                    

من در تاریخ ١٤ تیر ١٣٩٠ راس ساعت هجده و سی دقیقه وارد شیراز شدم .این اولین سفر طولانی من در طی این شش ماه بود .مامانی و باباجون خیلی استرس داشتن اما من خیالم راحت بود چون عزیز جونم با  ماشین ما امد تا به مامانم کمک کنه .ما به خونه عمو جون (بابای علیرضا)رفتیم روزهای بعد هم از طرف امیر حسین ،آیسا ،جواد آقا،وسارا جون دعوت شدیم .جای همه نی نی ها خالی خیلی خوش گذشت .توی این سفر عمه های عزیزم زهره(مامان سعاد)زهرا وزینب هم همرامون بودن.مرسی که به مامانی واسه نگهداری من کمک کردید دوستتون دارم.قلب

                              ارامگاه سعدی در شیراز

                کیاراد در خونه عمو  مهدی در شیراز

        اقاسعاد و علی رضا جون در باغ جهان نمای شیراز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان پسر ناز
24 تیر 90 1:35
ایشالله همیشه خوش باشین پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم