کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

کیاراد تپلی

دکتر کیاراد

1391/9/30 0:24
نویسنده : کیاراد
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های خوشمل

چند وقت پیش که سرما خوردم و رفتم دکتر خیلی گریه کردم .آقای دکتر به سختی منو معاینه کرد .متاسفانه تبم قطع نشد و مجبور شدم دوباره به دکتر مراجعه کنم ،اما اینبار توی مطب گریه نکردم و فقط هنگام معاینه گریم گرفت . چند روز بعد که برای بار سوم مجبور شدم پیش آقای دکتر برم و همینکه موضوع  رو از زبان مامانم فهمیدم اصرار کردم که زود بریم  دکتر.... و اونجا بود که با معاینه گوش و قلب آشنا شدم و بعد از آن گاهی وقتا هوس می کنم که دکتر بشم و باباجونم رو معاینه کنم.

   با تمرکز کامل مشغول معاینه ام

آقای دکتر در حال خروج از اتاق عمل

   آقای دکتر عمل موفقیت آمیز بود؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله هانی
2 دی 91 23:11
اقای دکتر قلبم خیلی درد می کنه،ی سری ازهمکاراتون گفتن که از دلتنگی شماست،میشه یک وقت ویزیت به من بدین؟!؟