کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

کیاراد تپلی

کیاراد و مدرسه

1391/9/4 8:31
نویسنده : کیاراد
1,816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از اول مهر که مدرسه ها باز شد و همه فامیل(آرین،سپهر،آراد،فرزان،محمدطاهر)رفتن مدرسه من هم مفهوم مدرسه رو فهمیدم اما هنوز هیچ مدرسه ای رو از نزدیک ندیدم ،با اینهمه از مدرسه خیلی خوشم میاد و از اون موقع هر کس ازم میپرسه کلاس چندمی میگم کلاس اول هستم.... کم کم متوجه شدم که توی مدرسه کلاسهای دیگری هم وجود داره ،واسه همین گاهی اوقات هم میگم کلاس دومم و در بعضی زمانها هم با یک جهش ناگهانی در جواب سوال دیگران میگم دارم میرم دانشگاه.... یه مشکل کوچولوی دیگه ای که من دارم اینه که نمیدونم چه زمانی برای مدرسه رفتن مناسبه ،ممکنه ساعت ١٢ شب یهو دلم خواست برم مدرسه ،ما اینیم دیگه..................

                         دارم میرم مدرسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم
7 آذر 91 14:04
کیاراد جون وارد لینک دوستان شهراد شد. مامان شهراد منتظر بازدید شماست