کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

کیاراد تپلی

آیسا جون و کیاراد

1391/4/20 20:40
نویسنده : کیاراد
2,285 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز آیسا جون به همراه مامان و باباش به خونه ما اومدن و من از همون لحظه اول کلی از دیدنشون ذوق کردم و خیلی خیلی خوشحال شدم .آیسا جون چون خیلی باهوشه، منم سعی کردم کلی چیز ازش یاد بگیرم. اما از وقتی که رفته در تمام لحظات شبانه روز  ازشون یاد می کنم و هر کاری که آیسا جون در اون روز انجام داده یا حتی جایی رو که برای چند لحظه ایستاده به مامان و بابام یادآوری می کنم .آیسا جون خیلی دوستت دارم باز هم پیش ما بیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسین
8 مرداد 91 12:18
خیلی جالبه
طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 0:23
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
عمه زینب
16 مهر 91 12:32
سلام عمهههههه جووووووون .دلم واسه ات گفتنت تنگیده هر دفه میام منتظر مطالب جدیدت هستم که نیست ماچچچچچچچچ چ چ چ چ چ چ