کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

کیاراد تپلی

آخرین روز 17 ماهگی

1391/4/20 20:24
نویسنده : کیاراد
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

 یادم میاد وقتی کوچیکتر بودم مامانی و بابایی بنده دوربین از دستشون جدا نمیشد و مرتب در حال عکس گرفتن از رخسار بنده بودن ،تا جایی که الان واسه خودشون عکاسهای حرفه ای شدن .اما از وقتی که جنب و جوش من زیادتر شد و فهمیدم بعد از گرفتن هر عکسی میشه خودت رو از صفحه دوربین تماشا کنی که خوب افتادی  یا بد،دیگه عکس گرفتن از من کار بسیار مشکلی شد ،چون سریع  خودم رو به دوربین میرسونم تا ببینم چه جوری توی عکس افتادم.و اما من آخرین روز ١٧ ماهگیم رو در کنار خرسی عزیزم سپری کردم و هی میگفتم می خوام روی پای خرسی بشینم.

                       نمایی کامل از دندونام

                 لبخند اختصاصی من در برابر دوربین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)