کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

کیاراد تپلی

تبریک تولد به عزیزانم

1391/2/4 0:24
نویسنده : کیاراد
2,765 بازدید
اشتراک گذاری

بنده در این پست می خوام یک سلام ویژه کنم به خاله فرنگ عزیزم ،رضا جان پسر خالم وغزل دختر دایی عزیزم

خاله جان ،غزل جان و رضا عزیز از طرف خودم و خانوادم تولدتون رو از صمیم قلب تبریک می گم، امیدوارم همیشه تندرست و شاد باشید.

                                       تقدیم به خاله جون

                                    تقدیم به غزل جون

                                               تقدیم به رضا جون

توی تولد رضا جون من حضور پررنگی داشتم قبل از اینکه کیک بریده بشه با انگشتام تستش کردم و تمام تلاشم رو واسه خاموش کردن شمعهای تولد کردم و از روی پای رضا جون تا اخر شب تکون نخوردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Reza
5 خرداد 91 16:19
mr30