کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

کیاراد تپلی

400 روزگی کیاراد

1390/11/27 10:38
نویسنده : کیاراد
1,899 بازدید
اشتراک گذاری

 

 در ٢٦ بهمن ١٣٩٠ ،من دقیقا ٤٠٠ روزه شدم .اینقد تو این دنیا خوش میگذره که آرزو میکنم آدم می تونست ٤٠٠ سالگیش رو هم جشن بگیره.

ساعت یازده و نیم شب بود که والدین من تصمیم گرفتن به مناسبت ٤٠٠ روزگی من یک عکس بگیرن ...ساعت دوازد ه و نیم شب شد و اونا تعداد   ٢٩ عکس گرفتن اما فقط همین چند تا عکس قابل استفاده شد ،چون سرعت حرکت کردن من در حد سرعت صوت هست ،بنابراین کسی که عکس می گیره باید سرعتی مافوق صوت داشته باشه تا موفق به انجام این کار بشه.لطفا اگه کسی رو با چنین توانایی می شناسید به خانواده من خبر بدید.                 با تشکر کیاراد

    خدا میدونه چقد کرکری خوندن تا حواس من پرت بشه

 

              اینم از عکسای ٤٠٠ روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سانلی
27 بهمن 90 11:27
سلام کیاراد عسل.میدونستی اسمت خیلی قشنگه خودتم از اسمت قشنگتری
لینکت کنم خاله جون؟


اره عزیزم مرسی
سارا
27 بهمن 90 15:02
تبدیل تموم عکسهای وبلاگتون به یک عکس برای پست ثابت فقط با 2000 تومان. شما میتونید تموم عکسهای وبلاگتون رو به یک عکس تبدیل کنید و برای بازدید کنندگانتون تو پست ثابت وبلاگتون قرار بدین منتظرتون هستیم.