کیارادکیاراد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

کیاراد تپلی

اولین کفش زندگی

1390/11/24 13:25
نویسنده : کیاراد
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

 وباز هم سلامممممممم ....................................

به نظر خودم که دیگه با پوشیدن این کفشها واقعا مرد شدم .این اولین کتونی هستش که واسه بنده در تاریخ هجدهم بهمن ماه ١٣٩٠ خریداری شده.و تقریبا میشه گفت اولین کفشی هم هستش که من در انظار عمومی ازش استفاده کردم.البته به خاطر بزرگ بودنش چند باری از پام در اومد! بگذریم از اینکه من چقد از در اومدنش ناراحت شدم .قبلا هم چند تا کفش داشتم اما بخاطر اون قضیه (همیشه باید بغل این و اون باشم)ازشون استفاده نکردم تا اینکه واسم کوچیک شدن و این بار والدینم جبران کردن و شماره این یکی اینقد بزرگه که فکر کنم تا کلاس سوم دبستان  هم بتونم بپو شمش.

             به علت تحرک زیاد این عکس به سختی گرفته شد

       بزرگ بودنش پیداست؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله هانی
28 بهمن 90 15:40
قربونت برم که کفشای مارک هم میپوشی